Van Broome naar Darwin !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van stan altorf - WaarBenJij.nu Van Broome naar Darwin !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van stan altorf - WaarBenJij.nu

Van Broome naar Darwin !!

Door: stan altorf

Blijf op de hoogte en volg stan

20 Augustus 2004 | Thailand, Bangkok

Ja ben dus naar Broome gevlogen heb me zelf in een gezellig hostel geboekt en een fietsje gehuurd !!! Ik heb 2 dagen in broome door gebracht, was echt heerlijk !!! Het mooie cable beach en de staircase to the moon zijn er de grooste publieks trekkers. Staircase to the moon houdt in dat de volle maan op komt van uit zee en om dat het eb is zie je de golfslag op het stand, de maan vormd dus een schaduw en dan lijkt het net op een trap(kijk maar gewoon naar de foto's) Op woesdag werd ik opgehaald voor de tour naar darwin, met 9 man in 4wd niet echt ruim dus !!

Dag 1

Vroeg op gestaan en op weg naar Darwin, het eerste wat we bezochten was Derby's prison tree, hier werden gevangen genomen aboriginal's vast gebonden aan een boom om later naar werken kampen gebracht te worden(gezellig dus om mee te beginnen) we zijn verder gereden naar Windjana gorge om de eerste vers water croc's te zien, later die middag hebben we nog ook nog Lennord gorge gezien(zie foto's) We sliepen die avond in een swak onder de sterren vlak naast een rivier !!!

Dag 2

Het begon vandaag allemaal zo leuk en gezellig, we zijn vroeg op gestaan onbijtje gegeten en verder gereden naar Bell gorge voor onze eerste duik van de dag !! Na bell gorge kwam al snel de volgende gorge en zo zal het de komende 9 dagen zijn. Adcock gorge was dus de volgende. Eerst een half uurtje lopen door de bush, op dat moment was het zo,n 35 graden lekker warm dus !!!! Daar aangekomen eerst even een verfrissende duik en een biertje, de water val was zo'n 50 meter hoog maar was bijna uitgedroogt ! Je kon wel van de rotsen duiken met een hoogte van zo,n 10 meter(gedaan dus zie foto's) Na een uurtje zouden we weer terug lopen. Maar omdat de waterval nog een klein beetje liep was het dus vrij glad op de rotsen, uit kijkren dus!!!!! Dat probeerde een duitse mevrouw ook uit onze groep maar ging toch niet helemaal goed, zie viel en brak haar enkel wwhhhaaaaaa!!!!!! haar voet stond echt 90 graden de andere kant op, echt kut aangezien het de tweede dag was !! Dus we moetsen haar met zien drieen naar de auto dragen in 35 graden, warm en zwaar !!!!!!! Een voordeel was wel dat zij en haar man dus niet meer verder reisde, meer ruimte voor ons in de auto en die hadden we echt nodig !! Die avond weer gekampeerd in de bush met veel drank !!!

Dag 3

Zoals normaal in de bush sta je op wanneer de zon opkomt, dat is rond 6uur! We reden naar onze eerste bestemming dat was Menning gorge voor een vervrissende duik !! op de terug weg hebben we nog een slang gevangen een king brown, 1 van de giftigste slangen te wereld(zie foto)

Dag 4

Weer vroeg uit onze swak, een lekker onbijtje en een kopje koffie!! Vandaag stond Emma gorge op het programma en een lang stuk rijden. 'savonds geen kampvuur met lekker uit eten in de pizzahut, en weer vroeg naar bed !!!!!!

Dag 5

De Bungle Bungle's waren vandaag aan de beurt, allemaal rond vormige bergketens, voor we daar waren moesten we eerst nog een 52km rijden over een weg met alleen maar hobbels en bobbels we deden er dan ook tween en half uur over!!! Die avond sliepen we in het kamp van de helicopter piloten die vluchten doen over de Bungle bungles. Omdat de piloten niet vaak bezoekers hebben in hun kamp was het voor hun dus een feestje.. Om 12 uur was dan ook iedereen zo blauw als een aap, en dan te weten dat ze de volgende dag gewoon weer moesten vliegen !!!!

Dag 6

De volgende ochtend met een kater op gestaan om dan weer te vertrekken naar onze eerst gorge van die dag, Cathedral gorge. Die middag stond in het teken van de helicoptervlucht, Met de piloten die de avond er voor haast niet meer konden lopen. Dus iedereen ging lekker vliegen, maar ik niet niet ben gvd niet gek !!!!!! na het vliegen, waar iedereen levend van af is gekomen moesten we weer verder richting Darwin.

Dag 7

Na het ontbijt zijn we verder gereden richting Lake Argyle, waar we een rustig boot tocht je gingen maken. Nou niet dus he, heb zelf heel de middag door die boot laten voort sleepen met mn reet in een donut gezetten gggaaaaaaaaaaaafff!!!!!!! Die avond bleven we kamperen op een onbewoond eiland, waar we konden genieten van een b.b.q en de zon's ondergang(en wederom een hoop drank) Ook stond op het programma crocodilen vangen, dat heb ik dus ook gedaan(zie foto's)
Het werd die nacht weer heeeel laat !!!!

Dag 8

De volgende ochtend werden we wakker gemaakt door op komende zon en kangerous die door ons kamp huppelde( het was dus geen
onbewoond eiland!) Niemand had echt trek in een ontbijt, dus zijn maar snel weer in de boot gesprongen om ons avond eten te gaan vangen, Barramundi!!! Later die dag zijn we verder gereden naar Victoria river, waar we die avond overnachten onder de sterren..

Dag 9

Dit is de laaste dag van de tour, aan alle leuke dingen komt een eind zal ik maar zeggen.. Het eerste wat we die dag deden was een bezoek aan een croc farm, waar ze tot 1.5 meter worden gekweekt en dan om getoverd worden tot een handtas !!! Die miiddag hebben we nog in de hot springs van Katharine gezwommen, was inderdaad HOT!!! En toen was het echt tijd om richting Darwin te gaan, voor dat we daar waren zijn we eerst nog even langs een pub geweest waar ze die koe hebben opgezet uit crocidile dundee!!

Dat was de tour van 9 dagen, heb echt een fantastische tijd gehad !!!!!! Ben nu dus in Darwin waar ik lekker een paar dagen ga uitslapen heeeeerlijk !!!!!

Dit was het weer voor deze keer, het volgende bericht komt uit Thailand en zal Kim HOOP ik schrijven hahahahha

KEEP IT UP!!!!!!!!!

• 20 Augustus 2004 - 06:59

STANNIE,

HEBBIE NOG EEN BEETJE JACKASS GEDAAN MET DIE KING BROWN

• 20 Augustus 2004 - 07:27

Stannie:

ja tuurlijk wacht maar op de foto's

• 20 Augustus 2004 - 07:28

JAJA.

WE BLIJVEN GEWOON HEK 6 IPV HEK 5.
    DUS WE ZITTEN NIET IN DE TURKENCOMPETITIE.

• 20 Augustus 2004 - 07:29

Stannie:

Zal morgen het bericht afmaken ging net wat fout en dan komen ook de foto's !!!!!!

• 20 Augustus 2004 - 09:58

Arnold:

Stan hab je op die trip weer dezelfde praatzieke gids als op Frazier Island.

• 20 Augustus 2004 - 19:47

Maris:

He Stannie, lekker ding (sorry Kim, ik mag dat wel he). Leuk verhaal man, ben benieuwd naar het vervolg en de foto's!
    Ik ga je snel eens bellen!
    Een hele dikke kuxxx!

• 22 Augustus 2004 - 02:19

Kim:

Maris: Jij mag alles zeggen...

Stan: Nog even...

• 22 Augustus 2004 - 02:20

Kim:

Inderdaad, ik heb niks beters te doen op dit tijdstip!

• 22 Augustus 2004 - 11:02

Ja Kim, nog 7 dagen !!!

Kan niet wachten om je te zien !!! xxx

• 22 Augustus 2004 - 11:31

Christian:

Ik denk dat jullie niks van het land zien....

( alleen de hotel kamer )

• 22 Augustus 2004 - 11:38

Denk je dat?

• 22 Augustus 2004 - 11:54

Ja

• 22 Augustus 2004 - 12:30

Denk je dat?

• 22 Augustus 2004 - 17:51

Vinnie:

Stutvoet leg al op ze nest ... ZONDER Babi Panghang !!!!!

• 22 Augustus 2004 - 21:17

Stut ; ZUIPERT
    Vos ; HaHaHaHaHa

• 23 Augustus 2004 - 07:28

Stannie:

Heb het bericht afgeschreven, veel lees plezier !!!!!!!!

• 23 Augustus 2004 - 08:59

Stannie....

Knip je haar nou eens man!

• 23 Augustus 2004 - 09:11

Stannie:

Dennis: heb ik vandaag gedaan !! heb jij die sik nog ?

• 23 Augustus 2004 - 09:44

Peter En Wil:

Leuk verslag Stan,geweldig wat je gedaan heb.En mooie foto's weer.
    Veel plezier in Thailand.Goede reis verder!! XX

• 23 Augustus 2004 - 10:02

Babi Panggang !!!!!!
    1 voordeel Vinnie ben wel uitgeslapen. Ik was KAPOT.

• 24 Augustus 2004 - 18:24

Eamon:

HE STAN LEUKE FOTO,s vindt jr het leuk in australien vind je het strand mooi en de waterval.sprong je daar af? Was het leuk met de bood.Met mij gaat alles goed.Groetjes van eamon en enya dikke kus we miaaen je en mamma ook doeiiii

• 24 Augustus 2004 - 18:24

Eamon:

• 25 Augustus 2004 - 08:47

Orrie:

Stannie, net als mijn reis naar Afrika.

• 25 Augustus 2004 - 13:28

Team Tri-Tel (call Plaza):

Heeeeeeeeeeeeey Stanneke!!!

Misselijkmakend gewoon!!! Te zien hoe mooi het daar is en wat jullie daar allemaal meemaken.

Heel veel plezier nog in Thailand.

Houdoe

• 25 Augustus 2004 - 20:48

Leon:

Stan, eet je wel goed en genoeg !!!

• 26 Augustus 2004 - 07:22

Leon: hoezo?

• 26 Augustus 2004 - 13:42

Daarom!:

Omdat je eruit ziet als een gratenbaal daarom! Beetje fitnishen zou geen kwaad kunnen he!

• 26 Augustus 2004 - 14:32

Orrie:

Wie heeft er onder mijn naam geschreven op 25 Aug 2004 10:47 uur. Stan kan je mij dat even doorgeven. Ik krijg er genoeg van!

• 26 Augustus 2004 - 16:12

Gewoon ,stan !!!!

• 26 Augustus 2004 - 19:05

Orrie (de Echte):

Ja stannie, ken je ff kijken? Heel vervelend dit.

• 27 Augustus 2004 - 04:19

Stannie:

Orrie: kan ik niet zien heleaas!!!

Leon: het maakt niet uit hoe je er uit ziet, en het maakt al helemaal niet uit wat jij er van vindt!!! Zo lang je je maar goed voelt!!!

• 27 Augustus 2004 - 05:58

lekker leuk dit.

• 27 Augustus 2004 - 07:29

Vinnie:

Er is iemand die zijn eigen naam niet durft neer te zetten ... Die een hele grote hekel aan de leon moet hebben !!!!!

• 27 Augustus 2004 - 07:56

Arnold:

Stan mooi gezegd we kunnen niet allemaal even mooi ijn als Leon

• 27 Augustus 2004 - 11:02

Zweempie!!:

Stan, krijg je sterallures?? We zijn je EX collega's, TriTel en Call Plaza!!

• 28 Augustus 2004 - 06:06

pffffffffffffffff

• 28 Augustus 2004 - 07:16

Collega Van Stan:

Burpppp

• 28 Augustus 2004 - 17:01

Leon:

Stan het was maar een geintje je ben toch niet boos ken je die reclame niet van ( eet je wel goed)

• 31 Augustus 2004 - 13:11

HeeY Stannie
    Alles goed met jou?
    Leuke foto's!!
    Veel plezier in Thailand
    Kusje Chaja

Ps: vinden jullie JOERI ook zo lelijk geworden?

• 01 September 2004 - 12:53

JOERI:

IK WEET NIET WAT ZE AAN HET DOEN ZIJN MAAR IK WEET WEL DAT STAN EN KIM GEEN INTERNET OP HUN HOTELKAMER HEBBEN.

• 01 September 2004 - 17:58

Linda:

Ja JOERI, klets er maar gauw overheen! Werkt Pocon (ofzo) ook op je hoofd?

;)

• 01 September 2004 - 18:14

De Ferrie:

Hoi Stan,

Gefeliciteerd met je 26!!!!!!!!ste verjaardag.
    Ik had je een nieuwe auto willen geven, maar ja je bent nu zover weg dat je dat de komende jaren wel kunt vergeten.

Ben je al in Thai land???

Het is hier nu 1 september, maar als ik het goed heb uitgerekend is het bij jullie inmiddels al de 2e.

Ok , nogmaals van harte en have a great time in Thailand

Papa

• 01 September 2004 - 18:20

Orrie:

Ik vond Jour zijn haar wel mooi. Het danst.

• 02 September 2004 - 02:04

Ronald En Dennis:

wel gefeliciteerd wel gefelicteerd wel gefeliciflapstaart wel gefeliciteerd

Fijne dag maar dat zal wel lukken denk ik!!

• 02 September 2004 - 07:25

Ben in Thailand en het is fucking heet!!!!!!!!!! En nat

• 02 September 2004 - 10:23

Ronald:

NAT?????Wat is nat??

• 02 September 2004 - 11:12

JOERI:

DAT BEGRIJP IK NOG WEL DAT HET IN DE HOTELKAMER ER HEET EN NAT IS.
    GEFELICITEERD JONGEN.
    IK PROBEERDE JE AL TE BELLEN MAAR JE TELEFOON WERKT NATUURLIJK NIET IN THAILAND.

• 02 September 2004 - 14:04

Van Harte Stan:

Het is voor Stan Naailand Joer

• 02 September 2004 - 15:36

Gefeli stan

• 02 September 2004 - 16:16

Arnold:

Er is er 1 jarig hoera hoera en die ene dat is Stannie gefeliciteerd jongen.

• 02 September 2004 - 16:23

Gefeliciteerd!

Ga je nog naar Koh Pha Ngan? Als het volle maan is hebben ze daar van die Full Moon party's, best geinig.

En je moet echt naar de Phang Nga baai, dat is waar die film The Beach is opgenomen, bij Koh Pee Pee.

Veel plezier en groetjes aan Kim!

• 02 September 2004 - 16:24

Stut:

Ja Stannie van harte jongen. We worden oud zeg !! Maar goed, geniet ervan.

• 02 September 2004 - 21:32

Orrie:

Feli Stan, maar wel een vervelende kleur.

• 03 September 2004 - 08:07

Stut:

Nou ik vind het eigenlijk wel verfrissend zo'n ander kleurtje.

• 03 September 2004 - 08:11

Christian:

Stannie hoe is het nou hebben jullie het naar je zin daar in taiiiiiland ziet er gaaf uit hoor ...

• 03 September 2004 - 10:00

CUBA

• 03 September 2004 - 18:20

DE Blaken:

Heey Stan

Misschien beetje laat maar dat maakt natuurlijk niet uit.
    Maar namens mijn ouders nog GEFELICITEERD en natuurlijk van mij een DIKKE kus

DE Blaken

• 03 September 2004 - 21:35

Maris .. ben je geil ?

• 04 September 2004 - 02:31

Dennis:

Heb je het naar je zin stan

• 05 September 2004 - 16:03

Ja:

tijd niks van je gehoord maris

• 06 September 2004 - 18:23

Hier is ze hoor!
    Kim en Stan: veel plezier daar he, ook ik heb je geprobeerd te bellen en ge-smst, maar geen gehoor, dus bij deze alsnog gefeli!!!!!

Ja?: Was heel druk met afronden bij Voormolen, heb een nieuwe baan nu, dus weer wat meer tijd. Althans, eerste dag werken en pas om 19.00 thuis zijn he! Wie ben je eigenlijk?

Vin: Hebbie alweer zin?

Cuba-boys, have fun! Ben benieuwd naar jullie avonturen, etc.

Kuxxxxxxxx

• 06 September 2004 - 19:10

Ruud De Lagerkoning:

Ha Stannie,
    Hoe is het in het verre "zuiden". Volgens mij gaat het je goed af....
    Gr. Ruud

• 08 September 2004 - 08:16

STANNIE:

Hallo allemaal ben nu in Phuket, het is hier heerlijk weer en gelukkig geen regen! Morgen gaan we met een bus naar Ko Pha-Ngan, om lekker in hutje op het strand te verblijven!!!! Later!!!!!!!!!

• 08 September 2004 - 15:10

Linda:

Koh Pha Ngan!!! Gaaf!!! Veel plezier hoor.

• 08 September 2004 - 15:21

Ik:

Ik heb echt geprobeerd je uit me hoofd te zetten en voor een tijdje is dat ook gelukt, maar de laatste tijd moet ik weer zo aan je denken. Ik hoop echt dat jij gelukkig bent dan is 1 van ons dat tenmiste nog.....

• 08 September 2004 - 20:53

Gaap

Wel foto's Stan?

• 10 September 2004 - 18:13

HOLA,
    JOERI VANUIT HAVANA.
    WAS LEUK JULLIE ALLEMAAL GEKEND TE HEBBEN MAAR IVAN DE VERSCHRIKKELIJKE IS ONDERWEG.
    VOOR DE REST IS HET HIER FANTASTISCH
    AL ZOVEEL DINGEN MEEGEMAAKT WAT JE NORMAAL GESPROKEN IN EEN JAAR NOG NIET MEEMAAKT.

• 10 September 2004 - 19:44

Chaja:

Nou ik hoop dat die K*T storm snel weg gaat want ik vind het al ENG genoeg dat jij daar zit JOERI ik had je liever HIER in dat ook o zo leuke gewone Nederland in je eigen huissie zodat ik op bezoek kan en je niet hoeft te missen

• 10 September 2004 - 19:48

Nouja 'storm' een hele orkaan

• 10 September 2004 - 20:53

Diane:

Hey Stan,alles goed daar???Heb je ook al een paar smsjes gestuurd maar niks terug gehad,maar je kan daar dus niks ontvangen???Nou alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag...Hoop dat alles verder goed gaat...hoor je snel!!!kus xxDiaan.

• 10 September 2004 - 21:21

Orrie:

JOUR, MAG IK JE HUIS DAN???????

• 10 September 2004 - 22:37

Vinnie:

Hallo iedereen die dit leest. We zitten nu in Havana en worden waarschijnlijk Zondag geevacueerd !!!

We zijn totaal niet bang ... Yeah Right!!!!! Maar ons is verteld dat er zeer goed voor toeristen wordt gezorgd.

Ma ... er is waarschijnlijk geen stroom meer, dus na de orkaan zal niemand gebeld kunnen worden.

Nu even een korte samenvatting .....

Verdwaald ! Lekke Band ! Cuba - Libre ! Slaaptekort ! Museums ! Kastelen ! Illegaal Sigaren gekocht in een huis .... Die scene uit Scarface met die cirkelzaag is duizend maal door mijn gedachte gegaan ..... Fietstaxi ! Gaten in de weg ! De MOOISTE boulevard ter wereld ! de MOOISTE vrouwen ter wereld ! Cerveza ! Hoeren ! Chinatown (Waar geen chinees te bekennen is !) ! Cigarenfabriek ! Muziek (Hele goeie band in hotel)! CD gekocht !!! Nu al weer kwijt ! Strand ! Zee ! Stinkvoeten ! HELE slechte adem (JOERI !!!) Clowns ! Schuimpies !
    Kavia ! (Deutz !!!) William ... onze Cubaans 'guide' ..... !!!!
    4.85 Dollar bellen per minuut !!!!! Ma ... dat koste me dus 30 Dollar ... Maar dat geeft natuurlijk niet !!!! (Slijmbal)

Vul de rest zelf maar in ....... We maken hier in ieder geval heel veel mee !!!!

De groeten van

Chistian:

Gaaf hoor

• 11 September 2004 - 08:25

Orrie:

Valt mee. Net Afrika. Hier gaat het kutweer ook beginnen. En waar moeten jullie heen dan???????

• 11 September 2004 - 09:34

Linda:

Joeri: Kom alsjeblieft heel terug!!! En wat wordt er bedoeld met een stinkadem?

Vinnie: Fop jou! Dus bellen is nog duurder, dan die h**r???

Orrie: Jij dat huis? Je denkt... ;)

Alle Cubaanse gasten: doe voorzichtig, ga nou niet stoer lopen doen en ga zondag vast naar dat veilige hotel! Enne... zonder stroom kan je toch wel mobiel bellen?

Joeri (tweede keer): IK MIS JE!!

• 11 September 2004 - 14:20

Stannie:

Jongens smeren jullie wel goed in !!!!

• 11 September 2004 - 14:39

schaaaaat!!!
    Wanneer gaan we nou weg van dit eiland met al die hippies met rare broeken??
    x

• 11 September 2004 - 14:41

Stannie:

Morgen lieverd !!! koop je toch ook zo'n mooie broek staat je vast

• 11 September 2004 - 14:41

schaaaaat!!!
    Wanneer gaan we nou weg van dit eiland met al die hippies met rare broeken??
    x

• 11 September 2004 - 15:00

Channah:

Cubagangers, ik sluit me aan bij Linda, ga nou vandaag of morgen overdag alvast naar een veilig hotel.... Stannie, geniet je een beetje in Thailand???

• 12 September 2004 - 11:40

Mee eens Channah en Linda

• 12 September 2004 - 12:27

Orrie (de Neppe):

Hey Orrie, sorrie, maar je bent zo borrie!

• 12 September 2004 - 14:30

Joeri:

wederom korte samenvatting.

evacuatie, klaverjassen,
    fles havana club, lepeltje lepeltje(vinnie & Joeri), droog brood en water, sigaren, hoeren, stinkvoeten waren van Vinnie, we zijn nog steeds niet bang, wc die niet werkt, greatest hits & best of(heel goed Dave), zo een beest, muggen bulten, knokken om een beetje deken, clowns, schijt, schijt en nog eens schijt(stut), we lachen hier totaal niet, we drinken geen druppel, vinnie rookt niet van deutz, in de kast zodra ivan komt, dave danst en rijdt met een stijve lul,
    met een moet ik toch zeggen een best wel lekkere cubaanse, niet overdrijven dave,

we hopen morgen richting santa clara te kunnen nadat alle vliegende koeien en shell tankwagens de lucht uit zijn.

Geroete,
    Joeri, Vinnie, stut, Dave

• 12 September 2004 - 14:32

Joeri:

stannie,
    smeren heeft geen zin waait er allemaal van af met die orkaan.(kokosnoot, clown, kuiken, schuimpie)

• 12 September 2004 - 18:35

Pama:

Let op boys.
    Take care en we zullen voor jullie bidden (geintje) maar we duimen wel er is toch niemand die zich door IVAN laat pakken

• 12 September 2004 - 18:36

Arnold En Channah:

vrienden zouden jullie ons zo snel mogelijk willen waarschuwen als jullie weer contact kunnen zoeken,want we maken ons toch zorgen in het zo windstille nederland.

• 12 September 2004 - 18:41

Pama:

Pama is niet uit Havana, maar gewoon uit Hekelingen, ben je (of zijn jullie )weer in de lucht kan je altijd SMESSEN, dus doe je best.
    Ps Ajax gelijk en ik heb met 2-0 gewonnen
    Mazzel PaMa

• 12 September 2004 - 18:44

Arnold En Channah:

• 12 September 2004 - 23:23

Orrie:

Stut en Dave, als jullie eerder terugkomen kunnen jullie aanstaande woensdag gelijk aan de bak. We moeten uit tegen Alexandria '66 om 20.00. Tot dan.

• 13 September 2004 - 07:50

Arnold:

Stannie hoe is het daar alles goed met jou en Kim. Jullie zijn toch niet stiekem getrouwd he daar. Top Op

• 13 September 2004 - 07:54

Channah:

He huisgenoot, wat ben jij vroeg wakker zeg.... Niks voor jou, haha!

• 13 September 2004 - 15:15

Vinnie:

Even een berichtje uit Havana ....

We zijn VEILIG !!!! het oog van de orkaan is helemaal afgeweken naar de west kust van Cuba .. waar deze eerst regelrecht over ons heen zou komen.

We hebben waarschijnlijk alleen last van zware regenval. Morgen zullen wij EINDELIJK vertrekken vanuit Havana .... want we worden zachtjes aan gestoord hier.

We zaten afgelopen dagen in een appartement zonder water en zonder werkende W.C. ... Toilet papier is hier een luxe die ze niet kennen.

Helaas zitten we door deze klote orkaan veel te lang op de zelfde plaats en zullen we niet meer alle plaatsen kunnen bezoeken, die we voor oog hadden.

Maar iedereen is HEEL blij dat we veilig zijn, want geloof me .... Een Evacuatie meemaken is echt geen pretje als je met vier man bent, in een land waar ze amper Engels spreken.

C Ya,
    Vinnie en Mark

• 13 September 2004 - 17:26

Maris:

Nou gelukkig zijn jullie weer veilig, pak van ons hart.
    Jullie hebben het ook leuk, Stan en Kim?
    Vast wel, ben benieuwd naar jullie verhalen, Thailand en Cuba!
    Tot snel!
    Dikke kus

• 13 September 2004 - 21:39

Vioal & Pascal:

Nou jongens goed te horen dat jullie weer veilig zijn en weer veilig over de Cubaanse straten kunnen zonder rondvligende koeien of Shell tankwagens tegen te komen.
    Zal wel een aparte klote maar toch ook spannende situatie zijn geweest.
    ***TWISTER***

Maar veel plezier verder daarzo!

Stannie, jij ook veel plezier daar where da fuck je ook mag zitten.

Ciao!

• 13 September 2004 - 21:41

Viola:

Pascal?
    Ken je m'n naam nou nog niet goed schrijven?

• 13 September 2004 - 21:42

• 14 September 2004 - 22:07

??

• 15 September 2004 - 07:04

Stannie:

Ben op koh samui, en het is hier heel de dag bewolkt, maar we vermaken ons wel hoor!! Gelukkig hebben jullie die orkaan overleeft! Nog veel plezier daar mannen!!!!!!

Keep it up!

• 18 September 2004 - 10:37

Arnold:

Stannie ik wil even zeggen dat ik ben gestopt met drinken. En ik hoop dat je het gezellig heb ,maar dat zal wel. En ik hoop je snel weer eens te zien. ciau TOP OP

• 20 September 2004 - 06:24

Hallo?

• 20 September 2004 - 06:38

Stannie:

Morgen vlieg ik weer terug naar Australie, en zal jullie daar bericht doen van mijn avonturen in Thailand(en dat zijn er wat)hahahahhaha

• 20 September 2004 - 15:02

Ronaldendennis:

vergeet de t-shirts en sigeretten niet.
    Wij zijn over 2 weken in perth

• 20 September 2004 - 15:20

PaenMaVos:

Orkanos (ipv Sopranos)

Geef nog eens een teken van leven, is alweer dagen stil, we zijn benieuwd hoe het gaat op Cuba en zien jullie vrijdag weer

• 20 September 2004 - 16:35

Linda:

Het gaat volgens mij goed op Cuba!

Vinnie en Stut hebben gesnorkeld en Dave en Joeri hebben gedoken. Een schildpad van 1,5 meter gezien (ja, ja... het water vergroot alles wat je ziet met 20%, dus...)

Ze zijn heel even in de beroemde varkensbaai geweest, maar daar was een muggenplaag, dus snel doorgetrokken naar Varadero. Ze zijn iedere avond blauw...

En vandaag... gaan ze... PAARDRIJDEN!!!

Hmmm :S

Maar gelukkig zijn ze vrijdag weer thuis! Maken jullie onderweg nog een looping?

• 20 September 2004 - 23:18

Orrie:

Aanstaande maandag om 19.00 uit in de Asterlo tegen Hillesluis.

• 21 September 2004 - 11:30

PadeVos:

LET OP !!!!! ORKANOS

DIEGO IS ARRIVED IN HAVANA

HIJ zou maandagavond geland zijn volgens de pers

ZOEK HEM OP !!!!

• 21 September 2004 - 11:42

Christian:

Pa de Vos u bent me net voor..

• 21 September 2004 - 17:13

Maris:

Hallo, hoe is het met iedereen?
    Met mij wel goed, mijn nieuwe baan is erg leuk, maar wel heeeeel druk.
    Vandaar dat ik zo stil ben, mochten jullie me missen.
    Dag allemaal, dikke kus!
    Ennu tot snel he.

• 22 September 2004 - 12:36

TOP OP

• 22 September 2004 - 17:07

Mooi zo Arn!

• 23 September 2004 - 13:29

Laatste Nieuws:

Stan is weer in Nederland en jahoor zoals we verwacht hadden is hij met KIM mee naar huis gekomen...

• 23 September 2004 - 14:29

Zoals Verwacht:

Looser

• 23 September 2004 - 16:48

He Stannie!

Alles goed gegaan? Blijf je echt hier, of ga je straks weer weg?
    Komt wel mooi uit, want nou kom je vast 2 oktober, met Kim, op m'n feestje. Toch?

• 23 September 2004 - 16:50

Hallo???
    Ennu Lin: Feessie???

• 25 September 2004 - 10:08

Stannie:

Tuurlijk kom ik op je feestje Linda!! Want je bent toch vandaag jarig? Gefeliciteerd!!!

• 27 September 2004 - 10:03

Marsha:

Hoi Stan,
    Ben je weer terug of is dat niet zo?xxx

• 28 September 2004 - 19:20

Looser: