Alicesprings - Reisverslag uit Darwin, Australië van stan altorf - WaarBenJij.nu Alicesprings - Reisverslag uit Darwin, Australië van stan altorf - WaarBenJij.nu

Alicesprings

Door: stan altorf

Blijf op de hoogte en volg stan

29 Juli 2004 | Australië, Darwin

Ja ik dacht wordt wel weer tijd voor een nieuwe berichtje, heb een maand niks geschreven omdat we aan het werken zijn en er hier toch niet veel te beleven is !!! Maar ik zal toch even vertelen wat we allemaal gedaan hebben, voor ik dat doe wil ik toch even iets uit de wereld helpen men denkt dat ik 22 september weer naar huis ga omdat ik dan terug kom uit thailand met kim MAAR DIT IS DUS NIET WAAR IK GA NOG TERUG NAAR AUSTRALIE EN DAN NAAR NEW ZEALAND !!!!!! Waar was ik gebeleven, oja we zijn nu een maandje in alice's waar we dus werken hebben gevonden in een hotel als schoonmakers. We beginnen iedere dag om half negen en werken tot een uur of drie, het enige wat ik doe is badkamers schoon maken. Heel simpel werk, mooie uren en het betaald ook nog redelijk !!! Na het werk gaan we vaak nog even naar het restaurant van het hotel waar we voor de helft van de prijs lekker kunnen eten en drinken, want dat doen we ook nog steeds te veel !!! De eerste twee weken verbleven we in een hostel maar hebben nu al 2 weken een appartement gevonden voor 50 dollar per persoon per week, dat is een stuk relaxser !! Voor de rest gaan we 1x in de week naar de bios en stappen om geld te besparen !!! Maar voor mij zit het werk er bijna op want ik vlieg aanstaande zondag naar broome, dit ligt aan de westkust. Heb me zelf ingeschreven voor een 9 daags tour van broome naar darwin, schijnt een van de mooiste tours te zijn die je kunt doen in australie !! In darwin doe ik dan nog een tour van drie dagen door kakkadoe wildlifepark en op 24aug. vlieg ik dan naar melbourne om daar ook weer een tour te doen over the great oceaan road !! Op 29aug. vlieg ik naar bangkok waar ik samen met kim 3 heerlijke weken ga rond reizen !!!!!

Dit was het wel weer, iedereen bedankt voor alle reaktie's de afgelopen maand.
Over 2 weken is er weer een nieuw bericht !!!

KEEP IT UP !!!!!

• 29 Juli 2004 - 07:12

Foto's komen morgen.

• 29 Juli 2004 - 07:20

Christan:

jaja ik een keer snel

• 29 Juli 2004 - 07:41

Danny:

Ey Stan...ik kom waarschijnlijk in oktober naar Aussie-land ipv December....geef ff je e-mail adres.

• 29 Juli 2004 - 07:44

Peter En Wil:

Fijne weken in Thailand.En ik hoop dat je bij je besluit blijft. Wees voorzichtig.XXX

• 29 Juli 2004 - 11:21

Arnold:

He hE eindelijk weer een nieuw bericht. Als je terug kom mag je bij mij aan de slag als schoonmaker Stan over de prijs praten we nog wel.

• 30 Juli 2004 - 06:20

Vinnie:

Ik geloof er nik van ... Die komt gewwon terug zoals verwacht !!!

• 30 Juli 2004 - 07:19

Stannie:

Echt niet vinnie !!!!!!!!

Dannie mn @mail is stannie_altorf@hotmail.com

• 30 Juli 2004 - 09:12

Vinnie:

Eerst zien dan geloven stannnie ...

EN

Iedereen die in Cuba zit als Stan al terug in Nederland is ... Steek NU je klauw op ...

• 30 Juli 2004 - 10:17

JAJA KLAUW

• 30 Juli 2004 - 18:04

KKKKLLLLLAAAAUUUUWWWW !!!

• 30 Juli 2004 - 18:15

Ik:

Maar goed ook.... kom voorlopig maar nog niet terug!!!

• 31 Juli 2004 - 03:37

Ik:

nee ik denk gewoon dat ik je mis...vind je het erg al ik dat zeg? ik draai er maar niet omheen want ik weet dat het zo is... ik kon niet toch voorzien wat jij zonder dat je bij me bent nog met me doet...dus kom maar gauw naar huis want al ben je dan niet de mijne, ben je wel een stuk dichterbij en ben je wel even om me heen en vind ik het fijn je te zien al is het maar voor heel even stiekem op afstand...

• 31 Juli 2004 - 06:48

Ik ?????

• 31 Juli 2004 - 08:57

Arnold:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat mooi allemaal.

• 31 Juli 2004 - 08:59

Arnold:

Leon was weer gezellig gisteren toen ik je hoorde schreeuwen. Toch leuk dat je aan me denk dan.

• 31 Juli 2004 - 10:50

Ik:

ik ben ik,jij ben jij.wij zijn wij,we zijn we.

• 31 Juli 2004 - 10:59

Maris:

Hallo Stannie en de rest!
    Heel veel plezier met Kim in Thailand, genieten he.
    Daarna weer terug, en ook daar weer heerlijk van genieten.
    Verders, pas op jezelf en kijk uit voor enge beesies!
    Kuxxx

• 31 Juli 2004 - 18:07

Ik:

alleen maar een foto van ... en die van ons nou...

( je vrienden

• 31 Juli 2004 - 21:48

Ik:

Ik ben ik en wie dat is hou ik voor mezelf. Het heeft geen zin om je nu te vertellen wie ik ben. Daar hebben we nu allebei niets aan, maar als het zover is zal je me weten te vinden en ik zal er dan voor je zijn wanneer dat dan ook is als het lot bestaat....
    Ik hoop het want ik verlang zo naar een leven met jou om me heen, momenten met jou alleen dicht bij mij

• 01 Augustus 2004 - 00:56

Mooie verhaal IK !!

• 02 Augustus 2004 - 05:33

JOERI:

IS LANDO AL TERUG VAN VAKANTIE WANT DAN DENK IK DAT LANDO IK IS.
    ECHT VAN DIE LANDO TIJDEN WAAROP ZIJN BERICHTJES STAAN

• 02 Augustus 2004 - 09:46

Orrie:

Jaja, net thuis uit Afrika! Echt mooi en indrukwekkend. SUPERSSSS!

Ik ben het niet Jour, want ik begin een zin altijd met hoofdletter.

Verders nog wat gebeurd met jullie allemaal???

• 02 Augustus 2004 - 11:23

Linda:

Ik ben ook weer terug, maar ik was het ook niet!

• 02 Augustus 2004 - 16:07

Mariska:

Wie ben ik, wie ben ik, en dan is het weer eens tijd jaja voor een spelletje wie ben ik. Tra la la la!

Kennen jullie vast nog wel met A. van Duin en R. Brandsteder.

Wil de echte "ik" opstaan?
    Ook zo'n geweldig spelletje.

Nou ben benieuwd wie nu weer de stiekummurd is.

Kimmie: tot woennnnnnnsdag!

• 02 Augustus 2004 - 17:03

Stan: Nog 4 weken...

Mariska: Wordt weer gezellig woensdag!

• 02 Augustus 2004 - 17:10

Stan: Nog 4 weken...

Mariska: Wordt weer gezellig woensdag!

• 02 Augustus 2004 - 17:20

Kim:

Voor alle duidelijkheid mijn berichtje 2x geplaatst...

• 02 Augustus 2004 - 18:36

Gaap

• 03 Augustus 2004 - 05:31

Orrie GAAP !!!

• 03 Augustus 2004 - 05:34

ORRIE,
    HEBBIE FOTO-, FILMMATERIAAL.
    DAT WIL IK WELEENS ZIEN DAN.

• 03 Augustus 2004 - 11:49

Örrie:

Stan, ken je mijn wc ook schoonmaken na elke schijtbeurt? Ik betaal goed. Inclusief verbeterde CAO-voorwaarden. Gasmaker verboden.

Joer, moet je ff bellen. Ik ken je foto's op tv laten zien. Plus bier uiteaard? En je huis is al af?

• 03 Augustus 2004 - 11:50

Orrie:

Wie gaat er naar Dancevalley en volgende week naar de Danceparade?

• 03 Augustus 2004 - 15:13

Ik:

Iedereen maar niet met jou !!!!

• 03 Augustus 2004 - 20:24

Gaap:

Orrie

• 04 Augustus 2004 - 05:36

ORRIE,

IS GOED IK BEL JE VOLGENDE
    WEEK WEL EFFE.
    HUIS IS BIJNA AF HOOP ER 14/15 AUGUSTUS IN TE GAAN.

• 04 Augustus 2004 - 08:23

Is goed.

• 04 Augustus 2004 - 13:22

Is het komkommertijd?

• 04 Augustus 2004 - 14:21

Ik:

Ik haal geen geintje met je uit ik ben serieus. Ik heb je nu 2 berichtjes gestuurd je weet wel welke. De rest ben ik niet. Je weet wel wie ik ben, maar misschien ben je me alweer vergeten. Ik jou niet, nog niet zou wel beter zijn misschien... ach het lot bestaat toch?

• 04 Augustus 2004 - 17:49

Ik

Ben jij soms Karin Ram

• 05 Augustus 2004 - 08:30

Vinnie:

Iedereen die met zijn Carrier tegen een trein is aangereden steek nu je KLAUW op !!!

• 05 Augustus 2004 - 09:17

Leon:

Iedereen die gister vertraging had met de TREIN omdat er een CARRIER (DEUTZZZZZZZ)tegen aan zat steek NU je KLAUW OP

• 05 Augustus 2004 - 10:17

IEDEREEN DIE NIET KAN PRATEN EN WERKEN TEGELIJK
    STEEK NU JE KLAUW OP

• 05 Augustus 2004 - 11:35

Stut:

Jongens niet die arme Deutz pesten he, ik bedoel zo'n trein valt natuurlijk ook niet echt op !!

• 05 Augustus 2004 - 13:09

Deutz:

ken gebeuren kan toch niet praten en rijden tegelijk en voor vos: laat jij je lekker pijpen pijpert

• 05 Augustus 2004 - 13:11

Vinnie:

Inderdaad stut ... Een trein zie je niet gemakkelijk aankomen ... Maar dan ook nog je MAAT de schuld geven gaat wel HEEL ver !!!!!!

• 05 Augustus 2004 - 13:34

Deutz:

ik gaf hem niet de schuld opruier was alleen een beetje geschrokken maar waarom praat je erover je weet niet eens wat een trein of een carrier is

• 05 Augustus 2004 - 13:35

top op

• 05 Augustus 2004 - 14:34

Arnold:

Deutz ik heb niks gezegd hye. Maar om je nou geklijk ziek te melden. En je kan toch wel praten en werken tegelijk ik doe niet anders.

• 05 Augustus 2004 - 14:35

Arnold:

En Vos dat klopt he ik kreeg de schuld dat hij door mij zat te praten en toen tegen een treintje aanreedn. Dat kan toch niet.

• 05 Augustus 2004 - 14:36

Arnold:

Vanavond blik op de ECT met Dave Deutz in de uitzending.

• 05 Augustus 2004 - 15:42

Tjoek Tjoek:

Tjoeke tjoeke tjoeke trein trein tjoeke tjoeke trein trein tjoeke tjoeke carrier carrier

• 05 Augustus 2004 - 16:26

Jaja:

ook op www.ronaldendennis.waarbenjij.nu staat deutz vemeld

• 05 Augustus 2004 - 16:55

Ola:

Nekker moet nu nog een carrier maken

• 05 Augustus 2004 - 19:20

Deutzie, ik steun je.

• 05 Augustus 2004 - 20:17

Karin:

Chris: wat denk je zelf ?????? Als ik al wat schrijf is dat altijd onder mijn eigen naam.

Heeee stan, lang geleden,alles goed??? grappig je te zien als plee-sopper hahaha ! Mooie foto van Kim hoor,heb je er al zin in om met haar rond te reizen? Geniet er van ! doeg veel plezier.

• 06 Augustus 2004 - 07:46

Leon:

Deutz; OP EENS HEB JE HET !!!!

• 06 Augustus 2004 - 08:50

Vinnie:

ROTTERDAM - De noordbaan van de Thomassentunnel op de N15 tussen Rozenburg en de Maasvlakte is tussen donderdagavond en vrijdagochtend afgesloten geweest nadat er op het wegdeel een vrachtwagen was gekanteld. De chauffeur van het met een giftige stof geladen voertuig kwam daarbij om. Rond 08.00 uur ging de weg weer open.

Het ongeluk gebeurde donderdagavond rond 20.00 uur. De vrachtwagen botste tegen de vangrail, waarna het voertuig vlak voor de Thomassentunnel kantelde. De 53-jarige chauffeur uit Hallum kwam daarbij om het leven. De vrachtwagen was geladen met de giftige brandbare stof isoforondiisocyanaat.

Het bergen van de lading nam een groot deel van de nacht in beslag. Omdat het wegdek zwaar beschadigd was, voerde Rijkswaterstaat tot vrijdagochtend reparatiewerkzaamheden uit.

David ...... je leert het ook NOOIT he ...

• 06 Augustus 2004 - 09:42

Orrie:

wees blij dat hij dat niet was ... bestuurder was overleden gek!

• 06 Augustus 2004 - 17:04

Stut:

Orrie dat staat er toch, lezen....

• 06 Augustus 2004 - 19:40

Viola En Maris:

ola

• 06 Augustus 2004 - 20:40

Orrie:

Heel leuk dat er weer onder mijn naam is geschreven.

Een paar dingen kloppen niet:

1. Ik was heel de dag op mijn werk waar er geen internet aanwezig is.

2. Ik begin mijn zin altijd met een hoofdletter (zoals het hoort)!!

#. Ik schrijf mijn naam ook met een hoofdletter.

DUS STUT, MUIL HOUWE!!

En Jour, is goed. We bellen.

• 07 Augustus 2004 - 09:38

Stut:

Orrie, doe is effe niet zo aggresief tegen mij !!
    Anders kom ik effe bij je (om foto's te kijken), dus top op !!!

• 07 Augustus 2004 - 10:52

Leon:

Wie er gister tegen een blauwtje is aangelopen STEEK NU je KLAUW OP OP OP OP !!!!

• 07 Augustus 2004 - 17:08

Stut:

Iedereen die over precies 1 maand naar Cuba gaat, steek nu je KLAUW op !!
    KLLLLLAAAAUUUUWWW

• 07 Augustus 2004 - 19:35

Klauw !!!

• 08 Augustus 2004 - 05:33

Dennis:

Hoe gaat het nou met de trein?

• 08 Augustus 2004 - 18:06

Arnold:

Ja Ja ik ben er weer was gezellig in Antwerpen. Vos je kan er weer een paar lenen waaronder Sleepers.Oja en er zat ineens een dvd recorder in mijn tas weet echt niet waar ie vandaan kwam.PS Deutz gaat het weer een beetje vriend.

• 09 Augustus 2004 - 00:18

Ik ken niet slapen. Het is warm. PFFFFFF

• 09 Augustus 2004 - 10:25

Arnold:

Tering ik heb het nog nooit zo warm gehad in heel me leven pfffffffff

• 09 Augustus 2004 - 14:45

Vinnie:

TOPCOACH IS BEGONNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 09 Augustus 2004 - 16:34

Laatste Nieuws:

Vos heeft Maris geneukt

• 09 Augustus 2004 - 16:45

Haha:

altijd wel gedacht,leuk.

• 09 Augustus 2004 - 18:14

Leon:

Zo Vos we hadden het er zaterdag nog over bij deutz hahahahahahah maar hoe kom het laatste nieuws er dan bij ik heb wel een vermoede denk ik

• 09 Augustus 2004 - 19:55

Orrie:

Vos, gefeliciteerd met Maris.

Laatste nieuws: Orrie niet op tijd fit voor de Spelen. Rotterdam Marathon 2005 onzeker.

• 10 Augustus 2004 - 06:44

Vinnie:

En het was lekker joh !!!!

• 10 Augustus 2004 - 06:45

Vinnie:

Orrie is zeker niet fit .... Bij SCO zat ie al aan het elastiek ... en 2 KM verder zat ie in de Bus !!!

• 10 Augustus 2004 - 09:00

Ja,ja:

En maris, wat is je reactie!?

• 10 Augustus 2004 - 10:35

Ooooooooo:

Mariska Vos dat klinkt goed dat dit nog mag gebeuren.

• 10 Augustus 2004 - 12:00

Ja,ja:

En..... Vincent,
    Wil je nog wel verhuizen?????

• 10 Augustus 2004 - 14:40

Stut:

Gevonden : geknapt elastiek, wil de rechtmatige eigenaar hem op komen halen !! Gevonden thv vv SCO'63.

• 10 Augustus 2004 - 15:32

Vos en Mariska Vos
    klinkt goed hoor..

geweldig is dit zeg............

• 10 Augustus 2004 - 15:35

Vincent en Marisca Vos klinkt nog beter hahahaha

• 10 Augustus 2004 - 17:43

Mariska:

Mariska DE Vos he jongens, wel even attent blijven....

• 10 Augustus 2004 - 19:15

Orrie:

Volgens mij is die van mij Stut. Trouwens, gebruik je EPO??

Vin en Maris, hebben jullie nou verkering?

• 11 Augustus 2004 - 12:15

Vinnie:

En we hebben het gisteren weer gedaan !!!!!

• 11 Augustus 2004 - 12:27

Jaja:

wanneer gaan jullie samenwonen?

• 11 Augustus 2004 - 13:08

Mariska:

Nou ik kijk nu gewoon gezellig huisjes mee, in Rotterdam.

• 11 Augustus 2004 - 19:36

Orrie:

Vin, en je had zo'n pijn in je kuit.

• 12 Augustus 2004 - 05:30

Ja kuit uit zijn lul

• 12 Augustus 2004 - 10:11

Stannie:

Jaja ben er weer !!!! Na 9 dagen bush weer internet heeeeeeerlijk !!!

• 12 Augustus 2004 - 11:15

Maris:

Heeeee Stannie, leuk dat je weer 'on earth' bent!
    Hebbie het naar je zin?
    Was het leuk daar?
    Je bril komt voor elkaar hoor, liefs.

• 12 Augustus 2004 - 11:15

Linda:

Hey! Maar je hebt niet veel gemist op de site hoor!

• 13 Augustus 2004 - 06:50

Stannie`:

Het was echt super gaaf !!!! Zal maandag even een nieuw bericht schrijven !

• 13 Augustus 2004 - 09:08

Mariska:

Ja leuk, een nieuw verhaaltje!
    Nou, tot heel snel dan maar!
    Dikke kuxxx

• 13 Augustus 2004 - 09:52

Vinnie:

Leon heeft een Optie !!!!

• 13 Augustus 2004 - 16:20

Leon:

Tot dinsdag avond dus ............ ? wie weet !!

• 13 Augustus 2004 - 16:46

Homo

• 13 Augustus 2004 - 21:04

er zit een kwab onder iemands oksel.. yeg

• 14 Augustus 2004 - 09:44

Maris:

Er zit een kwab onder iemands oksel?
    Wat is dat nou allemaal weer.
    En wie is die .
    Je krijgt er een dik oor van...

• 14 Augustus 2004 - 14:12

Leon:

he wisten jullie dat vinnie de V uit S heerlijke kippe/groente soep kan maken

• 14 Augustus 2004 - 17:09

101

• 15 Augustus 2004 - 09:07

Orrie:

Jongens ik ben de . (punt), goeie grap hè??? Hey, stannie laat ons eens wat nieuwe foto's zien! En wil je mijn plee nog schoonmaken met betere CAO?

• 16 Augustus 2004 - 11:05

Stannie:

Volgende week komen er nieuwe foto's, want ga morgen weer op een trip van 3 dagen !!!!!!

Tot volgende week !!

Stan, have fun!
    Dikke kus

• 16 Augustus 2004 - 18:47

Stan, veel plezier.

En ken me mij vertellen wie onder mijn naam heeft getikt op 15 augustus?

• 19 Augustus 2004 - 06:13

Vinnie:

Stut ging gisteren terug naar school,Hij is nu nog op zoek naar dat elastiek !!!! en NIET geslaagd ......

• 19 Augustus 2004 - 11:29

Ik Graf Minister Van Nederland:

DEN HAAG - De nieuwe voor iedereen verplichte ziektekostenpremie die in 2006 wordt ingevoerd, zal verzekerden naar verwachting 1067 euro per jaar gaan kosten. Dat blijkt uit het nog vertrouwelijke wetsvoorstel dat momenteel voor advies bij de Raad van State ligt, zo melden welingelichte bronnen donderdag.

Dit lijkt op een forse lastenstijging voor ziekenfondsverzekerden. Zij betalen op dit moment maximaal 730 euro per jaar.

Het kabinet zegt er naar te streven om de inkomenseffecten van het nieuwe stelsel zo klein mogelijk te houden. Instrumenten daarvoor zijn een inkomensafhankelijke compensatie voor mensen met een laag inkomen, de zogeheten zorgtoeslag, en de fiscale regeling voor chronisch zieken en gehandicapten.

• 19 Augustus 2004 - 14:17

Stut:

Jaja Vinnie, bedankt voor de wijze les. Maar zo zie je maar ook bij mij houdt het een keer op. Maar dat mag ook wel als je 34 gemiddeld rijdt !!

• 19 Augustus 2004 - 15:33

Arnold:

dAT IS HET BELEID VAN DIE GRAF REGERING JE WORD HELEMAAL UITGEKLEED. wAT ER DUS GEBEURD IS DAT JE DAT WEER MOET BETALEN VAN HET GELD WAAR VAN JE LEUKE DINGEN VAN WILT DOEN. vROEG OF LAAT WERK JE ALLEEN MAAR VOOR JE VASTE KOSTEN ,WANT GELD OVER VOOR TE LEVEN HEB JE DAN NIET MEER.

• 19 Augustus 2004 - 15:35

Wie stem er op de nieuwe partij THE DON'S

• 19 Augustus 2004 - 15:39

Arnold:

En nog wat de raad van state heb een negetiev advies gegeven voor het nieuwe pre pension plan omdat je dan twee kee JA twee keer belast word. Maar deze zelfbeflekte regering die alleen maar naar zichzelf luistert en het niet terug draait omdat die dan ze eer verliest doet er geen pleures aan.

• 19 Augustus 2004 - 15:40

Arnold:

Bedankt Vos ik heb gelijk een kut weekend.En Stan je kan beter maar daar blijven ,want hier word het niet beter.

• 20 Augustus 2004 - 06:38

Vinnie:

Nu nog de hypotheek rente aftrek weg en we kunnen beter in een kartonnen doos gaan wonen !!!